tisdag 10 juli 2012

Tillfälligt avbrott!

Nu när jag äntligen började komma igång igen så kan jag inte lägga in nya bilder utan att betala... Ska kolla upp detta vid tillfälle men i avvaktan på det så tar jag paus. Eller timeout.
Att "bara" skriva går ju an men en bild säger så mycket, inte minst när det gäller hantverk och sånt! Jag återkommer! Ha det gott så länge.

Och se vad jag lyckades med! En nytagen bild! Såg en möjlighet att hämta bilder på ett annat sätt men det blir lite extra fixande. Ska kolla upp detta senare.
Detta är två av mina pågående projekt. 
En sjal virkad i tredubbelstolpar - inte alls kul. 
Det vita är en blivande smal sjal i lingarn, mycket roligare!

Imorgon träffas vi tanter och då ska vi kolla på utmaningarna. Min är inte färdig än och nu är det dags för sängen. Sista minuten som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är det enklare att kommentera!