söndag 5 februari 2012

Färdig! Tror jag.

Ännu ett ufo som har legat länge, länge... Har haft mina funderingar på att riva upp den men beslutade att ge den en chans genom att blocka den. Och hokus pokus - den blev himla fin! Den är nästan två meter lång och ca 50 cm bred så den räcker att svepa in sig i.
 Nu är det bara ett problem som återstår, att hitta sjalnålen som jag har någonstans! 
Idéen har jag hämtat från en bok med retromönster, nya mönster till gamla modeller (minns inte vad den heter och hittar inte igen den på nätet), men jag gjorde om mönstret en hel del.
Har inte riktigt beslutat om jag ska göra stora tofsar till snibbarna. 
Om jag använder den inne är de mest ivägen... Får nog börja med att leta igen nålen.

2 kommentarer:

  1. Härliga grå toner, visst visar du upp den på nästa junta?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du ber snällt! =)
      Den är finare i verkligheten, lite svårt att se hur den verkligen ser ut på bild.

      Radera

Nu är det enklare att kommentera!